مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-05-09اقتصادي

 احداث 4 پروژه مخزن ذخیره آب در مناطق عشایری نهاوند


رییس امور عشایری نهاوند از احداث چهار مخزن ذخیره آب در سامانه عشایری نهاوند خبر داد و گفت: این مخازن در روستاهای اسدآباد، خشکاخوره، هفت چشمه تازناب و گنبدکبود احداث می شوند.

- ایسنا/همدان رییس امور عشایری نهاوند از احداث چهار مخزن ذخیره آب در سامانه عشایری نهاوند خبر داد و گفت: این مخازن در روستاهای اسدآباد، خشکاخوره، هفت چشمه تازناب و گنبدکبود احداث می شوند.

سیدابوالقاسم بنی هاشمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: مخزن روستای اسدآباد دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و مخزن روستای خشکاخوره تکمیل شده است، عملیات اجرایی احداث مخازن دو روستای هفت چشمه تازناب و گنبدکبود هم هنوز آغاز نشده و طرح در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر احداث چهار مخزن ذخیره آب 50 مترمکعبی در دست احداث بوده و طرح شبکه آبرسانی تا محل چادرهای عشایری اجرا شده است، ادامه داد: اجرای شبکه آبرسانی به مناطق عشایری خوشکاخوره و هفت چشمه تازناب با اعتبار 290 میلیون تومان تکمیل شد و به بهره برداری رسید و اجرای این طرح در منطقه اسدآباد با اعتبار 250 میلیون تومان در حال انجام است.

بنی هاشمی تصریح کرد: هدف از اجرای پروژه آبرسانی به روستای خوشکاخوره و احداث سه مخزن دیگر که در دست انجام است، استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و سلامت خانوار عشایر و دسترسی آسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 احداث 4 پروژه مخزن ذخیره آب در مناطق عشایری نهاوند

 احداث 4 پروژه مخزن ذخیره آب در مناطق عشایری نهاوند